V reklamě se hraje s opravdovými penězi.
Proto je fajn znát pravidla.
Máme načteny bible marketingu a pravidelně sledujeme horké novinky z oboru. Známe postupy, zkratky a finty jak udělat doopravdy efektvní reklamu.
Máme načteny bible marketingu a pravidelně sledujeme horké novinky z oboru. Známe postupy, zkratky a finty jak udělat doopravdy efektvní reklamu.
Protože někdo to přece vymyslet musí. Příbeh, storyboard, koncept, návrh, nástřel ani náčrt se sám nevyrobí. A právě to nás hrozně baví.
Materiál pro sociální sítě, brožury ani nový web se sám nevytvoří. Proto berem do ruky foťáky, kameru nebo alespoň mobil a jdeme do akce.
Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter. Všechny mají něco do sebe. A se všemi se to musí umět. „Socky“ milujeme, včetně pokročilé propagace.
Nejen obrázky a videa hýbou světem. Bez chytlavého claimu nebo článku na blogu je efekt reklamy jen poloviční. Napíšeme, na počkání.
Práce se značkou je vždy zábavná. Baví nás vytvářet nové brandy, stejně jako vymýšlet a rozvíjet jejich příběhy těch stávajících.
Výkon musí být. Práce v Google Adwords a Seznam Sklik není pro každého. Dokážeme zkrotit čísla a přineseme spousty leadů a konverzí
Pořád je třeba něco tisknout, lepit, vyvěšovat nebo rozesílat. Navrhneme vám cokoliv od nového loga po kompletní design nového webu.
Uživatelský, dotazníkový, kvalitativní, kvantitativní, offline nebo online. Na začátku každé pořádné strategie i kampaně je výzkum. Alespoň nějaký.