Designblok 2019 – Expozice společnosti Renault | Nominace 2019

Agentura Brothers již třetím rokem realizovala expozici pro společnost Renault na akci Designblok. Ve spolupráci se scénografem a designérem Petrem Bakošem, autorem návrhu, jsme zrealizovali stánek, který oslovil nejen veřejnost, ale i odbornou porotu, která mu udělila nominaci v kategorii expozice Designbloku 2019. Jsme rádi, že jsme dostali ze strany klienta opět příležitost a především…

Renault, testovací jizdy pro navináře užitkové vozy

Klient: Renault Spolupráce se společností Renault je pro nás vždy něčím vyjímečná. Na kocni září jsme realizovali testovací jízdy nových vozů pro novinářskou obec. Hlavní myšlenou bylo propojení tradic! Historie českého vína společně s tradiční francouzskou značkou vytvořilo nezapomenutelný zážitek pro nás všechny   Další fotografie    

Forever Young

Klient: Renault Značka:Servis 5+ Název kampaně:Forever Young BACKGROUND/BRIEF Cílem kampaně bylo upozornit majitele starších vozů Renault a Dacia (5 let a více) na službu Renault Servis 5+, která je přímo zaměřená na tyto typy vozů a majitelům poskytuje další výhody jako slevy na některé operace údržby, náhradní díly, příslušenství a spoustu dalších benefitů. IDEA/EXECUTION Koncept…

Renault/nové vozy

Klient: Renault/nové vozy Značka:Renault, Dacia Název kampaně:Direct mailing Background: Do roku 2012 byl součástí každé kampaně k uvedení na trh nových modelů Renault a Dacia direct mailing. Ten obsahoval personifikovaný dopis s pozváním na testovací jízdu s daným modelem a produktovou brožurku s krátkým představením vozu. Abychom se vyvarovali toho, že respondent direct mail okamžitě…

Svátky světla ČEZ 2

Svátky světla ČEZ KOMPLETNÍ PRODUKČNÍ ZAJIŠTĚNÍ PRESTIŽNÍHO EVENTU BACKGROUND/BRIEF Svátky světla jsou tradiční předvánoční společenskou akcí pro zaměstnance společnosti ČEZ. Součástí výkonné produkce zajištěné naší agenturou byl nájem a příprava prostor, zajištění techniky, scénografie, cateringu, výběr a nasmlouvání umělců, moderátorky večera a příprava doprovodného programu. IDEA/EXECUTION Večer proběhl v reprezentativních prostorách Paláce Žofín jako slavnostní…

Promotion časopisu IN TOUCH

Klient: RenaultZnačka:Servis 5+Název kampaně:Forever Young BACKGROUND/BRIEFCílem kampaně bylo upozornit majitele starších vozů Renault a Dacia (5 let a více) na službu Renault Servis 5+, která je přímo zaměřená na tyto typy vozů a majitelům poskytuje další výhody jako slevy na některé operace údržby, náhradní díly, příslušenství a spoustu dalších benefitů. IDEA/EXECUTIONKoncept Forever Young, s podtitulkem…

Speciální sběratelská vydání časopisů

Klient: Hachette Fascicoli (Itálie) Produkt:Speciální sběratelská vydání časopisů Název kampaně:různé BACKGROUND/BRIEF Hachette Fascicoli je vydavatelství vydávající po celé Evropě speciální sběratelské edice časopisů s různými předměty, ať už jde o historické kapesní hodinky, bankovky, nebo historické modely válečných strojů či komiksové příběhy. IDEA/EXECUTION Posílení prodeje v tuzemské síti. RESULTS: České i slovenské adaptace televizních spotů…

RENAULT – JARNÍ SERVISNÍ DNY

RENAULT – JARNÍ SERVISNÍ DNY KLÍČOVÝ VISUAL KAMPANĚ NAVAZOVAL NA PŘEDCHOZÍ KOMUNIKACI, BYL VŠAK DOPLNĚN ŽENSKÝM PROTĚJŠKEM K MUŽSKÉMU „CRASH TEST DUMMY”. BACKGROUND/BRIEF Navrhnout kampaň̌ cílenou na majitele vozů Renault a Dacia a pozvat je na návštěvu do autorizovaných servisů Renault na prohlídku jejich vozu po zimě̌ za akční cenu a získat jejich loajalitu. IDEA/EXECUTION…

PHILLIP MORRIS – Prezentace značky na letních festivalech

PHILLIP MORRIS – Prezentace značky na letních festivalech Originální platforma / stánek prezentující značku a její hodnoty BACKGROUND/BRIEF Tabákové značky mají významné restrikce z hlediska zákona o reklamě a není tedy mnoho způsobů, jak se mohou prezentovat. Jedním z nich je možnost vytvoření mobilní trafiky, která je zároveň propojena s prezentační zónou. Úkolem agentury bylo…