MIKROREGION ŠUMAVA ZÁPAD – MARKETINGOVÁ STRATEGIE A PROPAGACE ŠUMAVY
REALIZACE MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO ROZVOJ TURISTICKÉHO RUCHU V OBLASTI ŠUMAVY, TECHNICKÁ PODPORA FORMOU REALIZACE WEBOVÝCH KAMER, INFORMAČNÍCH KIOSKŮ A TELEVIZNÍ PROPAGACE
BACKGROUND/BRIEF
Cílem projektu byla podpora turistického ruchu ve 22 šumavských obcích a celém mikroregionu Šumava západ.
IDEA/EXECUTION
Analýza výchozího stavu turistického ruchu v první fázi projektu se stala základem pro tvorbu marketingové strategie jednotlivých obcí. Součástí řešení byla instalace webových kamer v obcích, jejich napojení na stávající webové stránky obcí, dále instalace informačních kiosků a tvorba jejich obsahu. Pro každou obec vznikla samostatná prezentace obce a nejzajímavějších turistických zajímavostí z jejího okolí, pro každou obec bylo vytvořeno marketingové logo a celá prezentace byla zastřešena logem Šumavy. Poslední částí bylo odvysílání dokumentárních pořadů o jednotlivých obcích v regionální televizi a tvorba propagačních DVD.
RESULTS
Byl vytvořen ucelený marketingový projekt, který by měl sloužit obcím k podpoře turistického ruchu po dobu pěti let. V rámci projektu bylo realizováno 16 webkamer
a 25 informačních kiosků. Projekt neměl měřitelná kritéria.
Další fotografie