PHILLIP MORRIS – Prezentace značky na letních festivalech
Originální platforma / stánek prezentující značku a její hodnoty
BACKGROUND/BRIEF
Tabákové značky mají významné restrikce z hlediska zákona o reklamě a není tedy mnoho způsobů, jak se mohou prezentovat. Jedním z nich je možnost vytvoření mobilní trafiky, která je zároveň propojena s prezentační zónou. Úkolem agentury bylo připravit originální stánek pro prezentaci značky na letních festivalech České hrady (8 akcí)
a Apetit festivalech (2 akce).
IDEA/EXECUTION
Agentura připravila a navrhla variantu prezentačního prostoru, který je propojen
s mobilní trafikou a splňuje požadavky zákona. Stánek se skládal z kovové platformy před vstupem do stanu, která byla patrová a umožnila návštěvníkům akce komfortní výhled. Interiér stanu byl velmi stylově zařízen jako bar se sezením a nejrůznějšími atrakcemi, které navazovaly na brand strategy značky. Golf ve tvaru londýnské ulice, fotostěna atd. Součástí stanu byl i doprovodný program orientovaný na elektroswing.
RESULTS
Deset akcí, na kterých se prezentovala platforma PM, navštívilo cca 100 000 lidí. Akce byla vyhodnocena klientem jako velmi úspěšná jak z hlediska návštěvnosti a zvýšení awarnes značky, tak z hlediska produkčního zajištění.
Další fotografie