RENAULT – JARNÍ SERVISNÍ DNY
KLÍČOVÝ VISUAL KAMPANĚ NAVAZOVAL NA PŘEDCHOZÍ KOMUNIKACI, BYL VŠAK DOPLNĚN ŽENSKÝM PROTĚJŠKEM K MUŽSKÉMU „CRASH TEST DUMMY”.
BACKGROUND/BRIEF
Navrhnout kampaň̌ cílenou na majitele vozů Renault a Dacia a pozvat je na návštěvu do autorizovaných servisů Renault na prohlídku jejich vozu po zimě̌ za akční cenu a získat jejich loajalitu.
IDEA/EXECUTION
ATL – radiospot 30´, tištená inzerce v auto-moto médiích
BTL – directmailing cílený na majitele vozů Renault a Dacia (brožura s konkrétní nabídkou + průvodní dopis + obálka)
POS do showroomů (plakáty, floorstickery)
internetová bannerová kampaň̌
RESULTS
Na základě cíleného directmailingu se přímo k servisní prohlídce dostavilo 941 majitelů̊ vozů Renault, což představuje 2,35 % ze všech 40 000 rozdistribuovaných direct mailů.
Další fotografie