Klient: Renault/nové vozy
Značka:Renault, Dacia
Název kampaně:Direct mailing
Background:
Do roku 2012 byl součástí každé kampaně k uvedení na trh nových modelů Renault a Dacia direct mailing. Ten obsahoval personifikovaný dopis s pozváním na testovací jízdu s daným modelem a produktovou brožurku s krátkým představením vozu. Abychom se vyvarovali toho, že respondent direct mail okamžitě vyhodí do koše, snažili jsme se ke každému direct mailu dodat nějaký benefit pro respondenta navíc nebo direct mail nějakým způsobem kreativně ozvláštnit. Benefit byl navíc vtipně propojen s konceptem celé kampaně a korespondoval i s hlavním charakteristickým rysem vozu.
Díky tomu, tyto direct maily generovaly vždy velkou návštěvnost v showroomech a zvýšený zájem o testovací jízdy.
Výstupy:
Kompletní direct mail – obálka, průvodní dopis, brožura a benefit ve 3 jazykových mutacích (české, slovenské a maďarské).
Další fotografie