SAZKA – VĚTŠÍ NEŽ OBVYKLE
PODLINKOVÁ PODPORA KAMPANĚ KOMUNIKUJÍCÍ NEOBVYKLOU VÝŠÍ JACKPOTU SPORTKY
BACKGROUND/BRIEF
Vzhledem k masivní a dlouhodobé nadlinkové kampani komunikující vyšší jackpot hry Sazka bylo úkolem navázat na ni netradiční formou outdoorové reklamy.
IDEA/EXECUTION
Při realizaci se stal základem slogan Větší než obvykle, kterého bylo využito k realizaci nadměrných 3D objektů, se kterými se běžně mohou lidé potkávat. Kampaň byla realizována v ulicích celé Prahy, kde se bylo možné setkat s nadměrně velkou lavičkou, odpadkovým košem, telefonní budkou, poštovní schránkou,
autobusovou zastávkou, schody v metru, telefonním automatem apod.
RESULTS
Kampaň neměla měřitelné parametry. Bylo vysoké obecné povědomí o kampani, předměty byly umístěny na nejfrekventovanějších pražských místech (Václavské náměstí, Karlo náměstí, Florenc, obchodní dům Kotva apod.) a nebylo možné je vzhledem k velikosti přehlédnout.
Kampaň získala ocenění na nejprestižnějším reklamním světovém festivalu v Cannes, kde se dostala na shortlist v oblasti outdoorové reklamy.
Další fotografie